Thursday, May 8, 2014

Kebaikan Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum..

udah bersawang dan naik usang dah blog ni. Lama betul tak meng'update' cerita2 Shaklee. Semuanya gara2 si kenit ku kena warded akibat sawan demam dan Mida sekali terkena demam, selsema dan batuk yang berpanjangan.

Walaupun tak sempat update blog tapi permintaan terhadap produk2 Shaklee tetap ada. Syukur Alhamdulillah. Tadi member 1 office ni cakap, dia ngan hubby dia share ambil Omega Guard, asalnya sebab kolestrol tinggi. Jadi dalam pada nak jaga kolestrol, hubby dia jugak sudah nampak kurus sikit sebab dengan mengambil Omega Guard ni, rasa kurang lapar.

So Kak Shireen, kaunselor dari SMK Alor Akar yang ada bertandang ke office kami tadi teruja mendengarnya dan terus nak sebotol Omega Guard ni. Wallah.. masyuk rezeki hari jumaat.

Kebaikan Omega Guard Shaklee 

Melindungi Jantung 

Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung

Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


Siapa yang memerlukan Omega Guard?

~ Mereka Yang Mahu Tubuh Langsing dan Menawan ~
Mereka yang bertubuh besar pastinya hendak kurus tetapi sihat kerana jika bertubuh besar mereka mudah mendapat penyakit lain seperti mudah penat, lesu, sakit tumit, sakit sendi dan sebagainya.
 Jadi untuk tampil langsing dan menawan disyorkan mengambil 3 biji Omega Guard selepas makan tengahari dan 3 biji selepas makan malam.

~ Kanak2~
Bagi kanak-kanak yang berumur lebih dari 1 tahun, dibenarkan mengambil sebiji kapsul Omega Guard setiap hari. Ia membantu perkembangan sihat otak kanak-kanak dan menguatkan imunisasi kanak-kanak agar tidak mudah demam, selsema dan jatuh sakit.

~ Ibu Hamil dan menyusu Anak ~
Membantu perkembangan otak bayi dari kandungan, membantu mengawal kenaikan berat badan selepas bersalin dan mengurangkan risiko meroyan.

~ Mereka yang menghidap sakit darah tinggi, sakit sendi, masalah jantung, masalah mudah lupa dan pelajar.


Harga : RM 136/ 90 biji


Jom contact saya laju2 untuk kesihatan anda ~ 019-9948487  ~
















No comments:

Post a Comment